تعمیر یو پی اس آنلاین

يکشنبه 31 مرداد 1395
11:03
zeinali

تقریباً همه کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند اطلاعاتی ارزشمند و یا حداقل چند ساعت کار خود را بخاطر قطع برق از دست داده‌اند و به این علت یو پی اس را می‌شناسند. UPS در نظر عموم کاربران دستگاهی است که موجب می‌شود با قطع برق، کامپیوتر خاموش نشود. این مقاله به شما کمک می‌کند دانش خود در مورد یو پی اس را با دانش روز این فناوری هماهنگ کنید. سعی کنید به سوالات زیر اول خودتان پاسخ دهید و بعد پاسخ را بخوانید.

یو پی اس

باتری یو پی اس

فروش یو پی اس

تعمیر یو پی اس

قیمت یو پی اس

یو پی اس مخفف چه کلماتی است و چرا به یو پی اس نیاز داریم؟
یو پی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است. این دستگاه برق مورد نیاز برای استفاده دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، ادوات پزشکی و تجهیزات امنیتی و… را مستقل از اینکه برق ورودی وجود داشته باشد یا خیر برای مدت محدودی تامین می‌کند.
همچنین شرایط برق ورودی را از نظر سطح ولتاژ، تغییرات ولتاژ و جهش‌های ناگهانی بهبود می‌دهد. در صورتی که یو پی اس ما هوشمند باشد علاوه بر موارد فوق می‌تواند دستگاه‌های متصل به خود را در زمان مناسب و به طرز صحیح خاموش نماید. در مورد اهمیت استفاده از یو پی اس همین بس که آمار نشان می‌دهد بیشتر از ۴۰ درصد مشکلات از بین رفتن اطلاعات، به مشکل قطع برق بر می‌گردد.

باتری یو پی اس

یو پی اس

یک یو پی اس بزرگ بهتر است یا چند یو پی اس کوچک؟
قیمت یو پی اس ها نسبت به توان خروجی‌شان افزایش می یابد، برای مثال اگر توان خروجی دو برابر شود قیمت بیش از دو برابر افزایش می‌یابد. لذا اگر در یک شرکت یا سازمان تعدادی کامپیوتر وجود دارد و قصد این است که آنها را به یو پی اس مجهز کنیم، بهتر است یک یو پی اس کوچک در محل هر کامپیوتر نصب شود، همچنین با استفاده از تعدادی یو پی اس کوچک در صورت بروز مشکل، دامنه آن به یک کامپیوتر محدود می‌شود و کل شبکه ما دچار اختلال نمی‌گردد.
این روش تا زمانی کارایی دارد که نیاز به یو پی اس با تکنولوژی خاصی نباشد. (تکنولوژی‌های مختلف در ادامه همین متن شرح داده می‌شود). اگر کاربرد خاصی نیاز به یو پی اس با تکنولوژی بالا را طلب کند، از آنجا که یو پی اس‌ها تکنولوژی بالا در توان‌های پایین معمول نیستند می‌توان مجددا به یک یو پی اس قوی مرکزی با تکنولوژی بالا فکر کرد.
چند نوع یو پی اس وجود دارد و این انواع از نظر فناوری چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟
یو پی اسها از یکی از فناوری‌های زیر استفاده می‌کنند:

انواع یو پی اس

۱- آف لاین
در این نوع یو پی اس مصرف کننده بصورت عادی از برق شهر استفاده می‌کند.
و به محض قطع برق یو پی اس وارد مدار شده و عهده دار برق رسانی به مصرف کننده می‌شود.
۲- لاین اینتراکتیو (Line Interactive)
مجهز به ترانس افزاینده و کاهنده جهت ثابت کردن ولتاژ برای دستگاه مصرف کننده، هنگام قطع برق ورودی، یو پی اس بدون وقفه‌ای برق مطلوب و مورد نیاز مصرف را تامین می‌نماید.

دبل کانورژن (آن لاین)
در این مدل دستگاه‌های مصرف کننده همیشه از برق ثابت و فیلتر شده خروجی یو پی اس بهره می‌برد، با کمک تکنولوژی آن لاین در اینگونه یو پی اس‌ها که از کیفیت و حساسیت بالایی برخوردارند می‌توانیم جهت دستگاه‌های فوق العاده حساس آزمایشگاهی، نظامی و… استفاده کنیم. طبق استاندارد، یک برد مجهز به میکروپروسسور فوق العاده حساس دائما ولتاژ و جریان ورودی را کنترل می‌کند.



[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مشاوره برای خرید یو پی اس

پنجشنبه 21 مرداد 1395
13:35
zeinali

بهترین مشاوران خرید یو پی اس چه کسانی هستند؟

به شعارهای تبلیغاتی در مورد فروش یو پی اس یا خرید یو پی اس اهمیت ندهید. اغراق یکی از شگردهای شرکت‌های تبلیغاتی است. آنها از صاحبان شرکتهای یو پی اس پول می‌گیرند تا به بهترین وجه ممکن شما را به خرید یک یو پی اس قانع و ترغیب کنند اما این به آن معنا نیست که تمام حقیقت با شما در میان گذاشته شده است. قبل از این‌که فریفته تبلیغات شوید درباره آن یو پی اس و معایبش پرس و جو کنید یا در اینترنت جست‌وجو کنید. یادتان باشد رقبای آن کالا در سایر برندها را نیز با دقت بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. بهترین راهنمای شما برای خرید یو پی اس نه فروشندگان یو پی اس هستند و نه تبلیغات. بهترین راهنمایان خود خریداران یو پی اس هستند. نظر سایر خریداران یو پی اس را بپرسید. آنها ممکن است در بین اعضای فامیلتان باشند یا همسایه و همکارانتان. ممکن است در تاپیک‌ها و گروه‌های گپ و گفت‌وگو در فضای مجازی نیز بتوانید آنها را پیدا کرده و از آنها درباره معایب برند یو پی اس موردنظرتان نظرخواهی کنید.


[ بازدید : 762 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یو پی اس هوشمند

يکشنبه 27 تير 1395
16:18
zeinali

در یو پی اس های APC یک راه برای ارائه مدیریت یو پی اس APC ,نظارت و خاموش شدن خودکار تمام تجهیزات متصل به یو پی اس هوشمند APCشامل یک رابط داده سریال ( RS-232 یا USB) میباشد.در حالی که در یو پی اس APC اکثر مدل ها حداقل یک پورت ارتباطی SmartSlot دارند.ولی در بیشتر یو پی اس های هوشمند APC از یک ماژول به نام کارت SNMPاستفاده میشود که نمونه بارزی از کارت SNMP مخصوص یو پی اس APCمیتوان AP9600 یا AP9404 که بعضی ویژگی های اضافی تر را دارا میباشند.


[ بازدید : 1278 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یو پی اس تکفاز

شنبه 26 تير 1395
16:53
zeinali



[ بازدید : 1240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یو پی اس اداری

شنبه 26 تير 1395
16:52
zeinali

روند انتخاب یو پی اس اداری شامل چند مرحله است که بطور خلاصه در زیر توضیح میدهیم:

1-اولین مرحله از روند انتخاب یو پی اس اداری,تعیین نیاز میباشد.قبل از انتخاب یو پی اس اداری ,باید بدانیم چه یو پی اس ی نیاز داریم و براساس آن یو پی اس بخریم.یو پی اس ممکن است برای انواع مقاصد مانند روشنایی,قدرت راه اندازی مورد نیاز,حمل ونقل,سیتم های ابزار مکانیکی,گرمایش,تولید,حفاظت از آتش,پردازش داده ها,ارتباطات,سیگنال مدار و... .برخی از امکانات نیاز به یک یو پی اس اداری برای بیش از یک هدف دارند,هنگام از دست رفتن انرژی ورودی و موقعی که بحرانی از بار که یو پی اس باید تحمل کند. همه این عوامل به نوع و اندازه یو پی اس وهمچنین انتخاب یو پی اس تاثیر دارند.

2-ایمنی یو پی اس انتخاب شده در اداره

یوپی اس انتخاب شده باید از نظر ایمنی مورد قبول باشد.یو پی اس انتخاب شده باید مسائل ایمنی از قبیل تجمع هیدروژن در باتری,یا آلودگی ,سروصدای یو پی اس ,برای تجهیزات جامد یا تجهیزات دوار و ... رعایت شده باشد.این مسائل ممکن است در انتخاب یک یو پی اس مناسب تاثیر گذار ومهم باشد.

3-در دسترس بودن یو پی اس اداری

یو پی اس انتخاب شده باید از نظردر دسترس بودن مورد قبول باشد.یوپی اس ممکن است با استفاده از تنظیمات مختلف به ارائه افزونگی بهبود یابد.یو پی اسمناسب باید دارای سطح قابلیت اطمینان 99999/99 درصد باشد چون یو پی اس از اجزای حیاتی میباشد.

4-نگهداری آسان یو پی اس اداری

یوپی اس های انتخاب شده باید از نظر تعمیر و نگهداری تضمین شده باشد و از نظر تعمیر ونگهداری آسان باشند تا اینکه نیازی به تخصص و تبهر خاصی برای نگهداری از یو پی اس نباشد.

5-مقرون به صرفه بودن یو پی اس اداری

یو پی اس های انتخاب شده باید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.مقرون به صرفه بودن در حالت کلی میباشد که هم هزینه خرید دستگاه یو پی اس و هم هزینه نگهداری دستگاه به صرفه باشد.


[ بازدید : 1258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمیر یو پی اس

چهارشنبه 23 تير 1395
11:44
zeinali

نکاتی چند در مورد تعمیر یو پی اس

برای تعمیر یو پی اس ابتدا باید بدانید چطور قطعات الکترونیک را آزمایش و اندازه گیری کنید .در تعمیر یو پی اس حتی اگر بتوانید مدار معیوب دستگاه یو پی اس را تشخیص دهید ، اگر ندانید چطور قطعات الکترونیک ساده یو پی اس را بررسی و آزمایش کنید پس به نتیجه ای نیز نخواهید رسید و نمیتوانید تعمیر یو پی اس را انجام دهید. اگر در بررسی قطعات الکترونیک می خواهید حرفه ای شوید لطفا کتاب آزمایش قطعات الکترونیک را تهیه کنید . فرض کنید تشخیص داده ایدکه بخش شارژر دستگاه یو پی اس دچار مشکل شده و باید تعمیر یو پی اس انجام شود, اما چون در آزمایش قطعات الکترونیک ، یا حتی ولتاژگیری ضعیف هستید احتمال تعمیر یو پی اس توسط شما زیاد نخواهد بود.

برای فائق آمدن بر مشکل ضعف تعمیر یو پی اس باید با تمرین عملی و مطالعه اطلاعات بیشتر در زمینه قطعات الکترونیک و تعمیر یو پی اس، خواه با استفاده از کتاب های تعمیر یو پی اس یا اینترنت قادر به آزمایش و بررسی دقیق قطعات الکترونیک باشید. قبل از اینکه جلوتر بروید باید این مرحله را با موفقیت بگذرانید. هنگامی که روش های آزمایش دقیق قطعات الکترونیک را کسب کردید ، شما 50% مبارزه را در تعمیر یو پی اس برده اید.

دوم - مهم نیست چه نوع دستگاه الکترونیکی را تعمیر می کنید ، حتی اگر تعمیر یو پی اس باشد,این کار همیشه با عبارت "این دستگاه الکترونیک چگونه کار می کند" شروع خواهد شد. اگر ندانید دستگاه یو پی اس چطور کار می کند ، به ضرر شما است و ممکن است قادر به تعمیر یو پی اس نباشید.

به این مثال توجه کنید ، اگر مشکل یو پی اس در قسمت مادربورد باشد و شما به این نتیجه برسید که بخش منبع تغذیه یو پی اس مشکل دارد ، ساعت های زیادی را بیهوده صرف جستجوی خرابی در منبع تغذیه یو پی اس خواهید کرد در حالی که مشکل در مادربورد یو پی اس قرار دارد. به عبارت دیگر ، اگر ندانید دستگاه یو پی اس چگونه کار می کند ، پس نمی دانید برای تعمیر یو پی اس از کجا شروع کنید .

این داستان در مورد تازه کارها بسیار رایج است جایی که آنها فقط کار خود در زمینه تعمیرات یو پی اس را شروع می کنند . برای حل این مشکل ، برد الکترونیک را به خانه یا هر جایی که فکر می کنید راحت هستید برده و به آرامی مدارهای الکترونیک یو پی اس را آنالیز کنید . از خودتان سوالاتی بپرسید مانند "چرا این برد در منبع تغذیه یو پی اس نیاز به IC اپتوکوپلر دارد ؟ "

آیا وظیفه اپتوکوپلر محافظت در برابر اضافه ولتاژ و جریان است؟ شماره قطعه اپتوکوپلر چیست ؟ داخل اپتوکوپلر چه چیزی وجود دارد و چطور باید آن را آزمایش کرد تا مطمئن شویم سالم است یا خراب ؟ اگر اپتوکوپلر در مدار دچار اتصالی شود چه اتفاقی می افتد؟ آیا باعث خاموش شدن منبع تغذیه یو پی اس ، افت ولتاژ یا حتی چشمک زدن پاور یو پی اس خواهد شد؟

امیدوارم منظورم را فهمیده باشید. با سوال کردن از خودتان ، در واقع ذهن خود را آموزش می دهید تا چیزهای بیشتری در مورد الکترونیک و تعمیر یو پی اس یاد بگیرد.از این روش در مورد بخش های دیگر مدارها استفاده کنید و به طور قطع مطمئن هستم روزی نسبت به دستگاه های الکترونیک که در حال کار روی آن هستید شناخت کاملی پیدا خواهید کرد . اگر نمی توانید جواب را پیدا کنید به کتاب های الکترونیک ، انجمن های تعمیرات مراجعه کنید یا فقط در اینترنت جستجو کنید تا پاسخی که می خواهید پیدا کنید.

سوم - برای اینکه شناخت شما از یک دستگاه الکترونیک خاص مثل تعمیر یو پی اس افزایش یابد نیاز به دیاگرام شماتیک یو پی اس دارید. اگر می خواهید با نحوه کاریو پی اس آشنا شوید پس باید دیاگرام شماتیک یو پی اس را بخرید یا با جستجو در اینترنت آن را دانلود نمایید و شروع به تمرین در مورد نحوه کار هر مدار یو پی اس کنید. مدارها را به بخش های مختلفی تقسیم کنید مانند بخش منبع تغذیه ، اینورتر ، شارژر ، مادربورد و غیره . هر یک از این مدارها را مطالعه کرده و بشناسید و شروع به پرسیدن سوالاتی از خودتان کنید (مانند سوال های ذکر شده در بالا) . به طور مشابه ، این مثال را می توانید در مورد تعمیر یو پی اس و LCD یا هر دستگاه الکترونیک دیگر استفاده کنید.

چهارم - روی خودتان سرمایه گذاری کنید . توجه کنید ، اولین قانون در سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری روی کسب و کار و تجارت تان نیست بلکه سرمایه گذاری روی خودتان است . هر چند سرمایه گذاری در کسب و کار تعمیر یو پی اس مهم است اما سرمایه گذاری روی خودتان از اولویت بیشتری برخوردار است. ممکن است بپرسید "روی خودمان چه چیزی سرمایه گذاری کنیم ؟"

هنگامی که می گویم "سرمایه گذاری روی خودتان" ، در واقع منظورم سرمایه گذاری در مورد آموزش خودتان درمورد تعمیر یو پی اس است (دوره تعمیرات الکترونیک) ، تجهیزات اندازه گیری ، کتاب های تعمیرات الکترونیک ، دیاگرام های شماتیک ، ابزار و چیزهای ضروری دیگر . خودتان را بهتر از چیزی که دیروز بوده اید کنید. فکر می کنم با سرمایه گذاری نکردن روی خودتان با صرف نکردن مقداری از پول هایتان ، در واقع در حال دزدیدن از دانش فنی خودتان هستید.

در زمینه های فنی و تعمیر یو پی اس ، یک نفر همیشه باید به جلو حرکت کند و نباید برای مدت زیادی پس رفت داشته باشد یا در یک مکان ثابت بماند. طرز فکر ثابت و راکد نه تنها باعث بهبود دانش فنی شما نمی شود بلکه می تواند در زندگی خودتان نیز تاثیر بگذارد.

با توجه به نکات بالا و تلاش فردی خودتان میتوانید نفر خوبی برای تعمیر یو پی اس, تعمیر اینورتروتعمیر شارژر باشید.


[ بازدید : 1634 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش یو پی اس ارازن

چهارشنبه 23 تير 1395
11:37
zeinali


نکته اول:

یکی از کارهائی که در فروش یو پی اس از طریق سایت باید اولویت بالائی برای شما داشته باشد، جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت شما است. از زمان شروع سایت، به جمع آوری آدرسها بپردازید. تهیه یک لیست از مشتریان بالقوه یو پی اس شما، یک باید است. هرچند ارائه یک خبرنامه الکترونیک بسیار عالی است ولی خیلی ضروری نیست. شما می توانید به لیست خود، تغییرات سایت، یو پی اس های جدید یا هرچیز دیگری که دوست دارید ارسال کنید.توجه داشته باشید که تا زمانی که لیست شما کوچک است، می توانید آنرا توسط نرم افزار پست الکترونیک موجود در رایانه خود پیش ببرید ولی وقتی لیست شما بزرگ شود، مثلا از 100 آدرس بیشتر شود، دیگر باید به دنبال ابزارهای مخصوص مدیریت لیست باشید و یا از سایت های مخصوص این کار استفاده کنید..
نکته دوم:
سایت شما ممکن است باعث فروش بیشتر یو پی اس یا اینکه فروش حداقل یو پی اس گردد. یک سایت با ظاهر حرفه ای نقش اساسی در فروش یو پی اس شما دارد. اگر در طراحی یک سایت حرفه ای چندان مهارت ندارید، حتما یک نفر حرفه ای برای این کار استخدام کنید. توجه داشته باشید که سایت حرفه ای به معنی یک سایت با امکانات گرافیکی بالا و بخشهای متحرک و یا حتی بخشهای Flash نیست. سایت حرفه ای در نگاه اول ممکن است خیلی هم ساده به نظر آید ولی ساختارمناسب، راحتی حرکت در سایت، دسترسی سریع به اطلاعات، سرعت بالا آمدن مناسب (مخصوصا با خطوط در اینترنت ایران)، وجود خدمات مناسب، خدمات پشتیبانی مناسب، پشتیبانی مناسب از زبان های مختلف و پارامتر های متعدد دیگری در حرفه ای شدن سایت شما موثر هستند. وجود یک مشاور در این زمینه در کنار شما، خیلی به شما کمک می کند.
نکته سوم:
اگر می خواهید فروش یو پی اس زیادی داشته باشید، باید یک بازار خاص را انتخاب کنید که نیاز ویژه ای از مشتری را پاسخ دهد. مردم یو پی اس و خدماتی که نیاز شخصی آنها را پاسخ دهند خیلی دوست دارند. اگر شما نفر اول در برآوردن این نیاز باشید، برنده هستید. سعی نکنید در سایت خود همه جور خدمات یا یو پی اس را ارائه کنید. مثلا برای خرید کتاب، یک سایت فرهنگی که روی فروش کتاب متمرکز است را انتخاب می کنید یا یک سایت که از فروش گل و اسباب بازی گرفته تا فروش لوازم منزل و شوکلات و کتاب ؟ حتی آمازون که همه چیز می فروشد، هنوز به عنوان یک کتاب فروشی شناخته می شود تا یک اسباب بازی فروشی.
نکته چهارم:
ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. کلید ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما، برقراری هرچه بیشتر ارتباط از سایر سایتها به سایت شما است. هرچند لیست شدن در موتورهای جستجو اولین قدم شما باید باشد ولی نباید به آن اکتفا کنید. دو روش خوب برای ایجاد ترافیک به سایت شما عبارت است از :
-
برنامه همکاری فروش به جذب ترافیک زیاد به سایت شما کمک خوبی می کند. مثلا ارائه مقالات رایگان که دیگران بتوانند در سایت خود از آنها استفاده کنند و به سایت شما ارتباط دهند. کتاب های الکترونیک رایگان، نرم افزار، فایل های صوتی که بتوانند درFlash از آنها استفاده کنند، ملودی های طراحی شده برای گوشی های موبایل و خیلی چیزهای جذاب دیگر


[ بازدید : 1614 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

باتری یو پی اس SABA 09199195117

دوشنبه 21 تير 1395
9:46
zeinali

شرکت صباباتری از تولیدکنندگان باتری در ایران میباشد و در زمینه تولید انواع باتری یو پی اس ، باتری های صنعتی و نیروگاهی فعالیت می کند. شرکت صباباتری با دارا بودن چندین کارخانه مجزا در اکثر شهرهای ایران توانسته است نیاز بازار باتری ایران را برآورد نماید و درحال حاضر در زمینه تولید باتری یو پی اس در بازار داخل کشور دارای سهم کمتری می باشد و این امر به علت پایین بودن طول عمر محصولات تولیدی از لحاظ کیفیت در مقابل تولیدات چینی میباشد. باتری یو پی اس saba – صبا، باتری یو پی اس ایرانی می باشد که نسبت به سایر برند های چینی عمر نسبتاً کمتری دارد. و چندان محبوبیتی در بین مصرف کننده گان ندارد.

یوپی اس - UPS


[ بازدید : 2431 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تکا انرژی

يکشنبه 13 تير 1395
11:41
zeinali
تکا انرژی

یو پی اس دستگاه تامین برق بدون وقفه می باشد که در مواقع قطع برق شهری، برق دستگاه را تامین میکند. یو پی اس انواع مختلفی دارد از جمله: یو پی اس آنلاین،یو پی اس آفلاین و یو پی اس لاین اینتراکتیو. در تکنولوژی یو پی اس آنلاین یوپی اسدر شرایط عادی و نرمال ورودی,ولتاژ خروجی پس از تصحیح ولتاژ ورودی انجام می پذیرد و فقط در شرایط خاصی از قبیل وجود نقص فنی در یو پی اس ,اضافه بار,افزایش دماو... یو پی اس به مسیر بای پس رفته و برق ورودی یو پی اس مستقیما" به خروجی منتقل میگردد. در تکنولوژی یو پی اس آفلاین، یو پی اس هنگامی که برق شهر قطع می گردد به عنوان منبع جایگزین وارد سیستم می شود و موقعی که برق شهر وجود دارد, یو پی اس عملا" هیچ کاری انجام نمی دهد. در تکنولوژی یو پی اس لاین اینتراکتیو زمانی که برق شهر وجود دارد یا شرایط برق ورودی یو پی اس, عادی می باشد, ورودی برق یو پی اس از طریق بای پس به ترانسفورماتور یو پی اسمنتقل می گردد,در این شرایط ترانسفورماتور یو پی اس به عنوان شارژر دستگاه یو پی اس عمل می نماید و در نهایت از این طریق ولتاژخروجی AC تامین می گردد.

در بازار یو پی اس انواع برند های یو پی اس موجود می باشدمثل یو پی اس APC، یو پی اس EPE، یو پی اس KSTAR، یو پی اس STAR PLUS، و یو پی اس هایی با برند های دیگر. یو پی اسAPC ساخت کشور آمریکا بوده, و یو پی اس آمریکایی می باشد و ار نظر خدمات در شرکت تکا یو پی اس تکا انرژی دارای ضمانت نامه 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. یو پی اس EPE ساخت کشور آلمان بوده و یو پی اس آلمانی می باشد . یو پی اس هایEPE را شرکت تکا انرژی مستقیما وارد می کند و وارد کننده انحصاری یو پی اس EPE آلمان بوده و برند تخصصی تکا انرژی EPEآلمان می باشد. و از نظر خدمات یو پی اس EPEدر تکا یو پی اس دارای ضمانت 2 ساله و خدمات 10 ساله می باشد.

یو پی اس KSTAR ساخت کشور چین می باشد و یک یو پی اس چینی محسوب می شود. تکا انرژی در زمینه برند یو پی اس Kstar بصورت تخصصی کار می کند.

یو پی اس star plus ساخت شرکت چینی بوده و یو پی اس چینی محسوب می شود . یو پی اس استارپلاس از برندهای تخصصی شرکت تکا یو پی اس می باشد. همچنین همه ی یو پی اس های ارائه شده توسط این شرکت دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت تکا یو پی اس=تکا انرژی با داشتن متخصصانی زبده در زمینه تعمیر یو پی اس، انواع تعمیر یو پی اس های apc آمریکا یو پی اس epe آلمان, یو پی اس kstarچین، و یو پی اس استارپلاس تایوان را در کمترین زمان احیا می کند. همچنین تکا یو پی اس در زمینه فروش انواع باتری یو پی اس فعالیت می کند و برند های معتبر باتری را کار می کند. برند هایی مثل: باتری یو پی اس narada، باتری یو پی اسlong، باتری یو پی اس kstar . باتری یو پی اس narada نارادا باتری یو پی اس چینی می باشد .و باتری یو پی اس لانگ long باتری یو پی اس ویتنامی می باشد وباتری یو پی اس kstar ساخت کشور چین بوده و باتری یو پی اس چینی محسوب می شود.


[ بازدید : 2906 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
بسمه تعالی
شرکت تکا انرژی با شروع سال جدید و بهاری نو در صدد همکاری صمیمانه میباشد.این شرکت
عرضه کننده یو پی اس,باتری,استابلایزر وپنل خورشیدی با تحقیق و شناخت نیاز مشتریان و بازار
ومشکلات برق شهر در صدد رفع آنها بوده و باعزمی راسخ با راه حلهای فنی ومهندسی وبروز
وبجا راهکارهایی برای رفع آنها اتخاذ کرده است که این راهکارها شامل:
1 -عرضه دستگاههای بروز وپیشرفته UPS ( ON LINE , LINE INTERACTIVE (در کلیه توانها
شامل برندهای :
APC آمریکا) AMERICAN POWER CONVERSION )
EPE آلمان) EUROPEAN POWER ELECTRONICS )
STAR PLUS تایوان
2 -عرضه باتریهای سیلد لید اسید شامل برندهای:
LONG ویتنام NARADA* چین KSTAR* چین
3 -عرضه استابلایزر و اینورتر EPE آلمان
4 -عرضه DC CHARGER های صنعتی
5 -عرضه پنل خورشیدی LG , SHARP
6 -عرضه واحیای باتریهای نیکل کادمیوم
7 -خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات به مدت 10 سال
8 -خدمات گارانتی شامل تعویض دستگاه معیوب و ارائه دستگاه امانی تا تعمیر دستگاه معیوب و
تعمیر در محل دستگاه معیوب تا زمان گارانتی
9 -خدمات فنی وتعمیر تخصصی UPS واستابلایزر کلیه برندهای موجود در کشور
10 -خدمات وعقد قرارداد سرویس ونگهداری
11 -مشاوره رایگان حضوری وتلفنی توسط کارشناسان ومتخصصین
12 - تامین قطعات کلیه برندهای یوپی اس
امیداست سالی پراز مهرو محبت و برکت داشته باشید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یو پی اس 09199195117 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]